לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcome to me Life


החיים שלי ולא שלכם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

18\12\2017


היום לפני שנה בתאריך הזה בדיוק הלכת, הלכת מאיתנו בלי התראה מוקדמת החלטת להיות במקום טוב יותר לך 

והשארת מאחור אותנו בתוך חלל ריק, היום הזה שחרוט בזיכרוני יותר מהכל..

השארת אותנו כאן להתגעגע אליך להיזכר בך בצחוק, בבכי, ובחיוך שלך איך שהיית מתרגש מכל דבר עם הלב הענק שלך 

האם אתה יודע מה השארת כאן? האם אתה יודע מה עשית לנו? השארת אותנו עם פצע עמוק בלב.. פצע של געגוע, של זיכרון בלתי נשכח אני יודעת הרבה אנשים אומרים לי: "מה אבל לא הכרת אותו" נכון לא הכרתי אותך באישיות שלך, ההשראה שלך, המוזיקה שלך, הלב שלך שהשאיר מאות לבבות שבורים וקרועים נכנס לכולנו החברים שלך שהם הכוח שלי להמשיך ולקוות, לחלום ולהגשים את המטרות שלי 

שאני בונה לעצמי, האתגרים שאני מציבה לעצמי בתקווה שהצליח לעבור אותם וגם אם יש נפילות זה בסדר אני עדיין עובדת קשה במטרה להצליח ולעלות למעלה בכל הכוח!! אתה בזכותך בזכות הכישרון שלך דרך השירים שלך נתת לי הרבה כוח להמשיך ולא לוותר אני שמחה שנכנסת לחיי פתאום בלי שום הודעה בזכותך ובזכות SHINEE הכנסתם לי אור לחיים כל בוקר שהייתי קמה זה לשמוע אותכם לראות אותכם ואיך שהיית מציק וצוחק עם כולם שייני תמיד יהיו חלק ממני וגם אתה בעיקר אתה! 

אני זוכרת שבועיים אחרי המקרה שלך הייתה להם הופעה ביפן אני זוכרת זו הייתה ההופעה אחת הקשות גם לנו המעריצים ובעיקר להם לשייני כולם בכינו איתם, ניזכרנו איתם, הסתכלנו כולנו לשמיים לחפש אותך, שאלתי את עצמי האם אתה גאה בהם? בחברים שלך? האם אתה רואה שם מלמעלה חיוך גאה? אני כל כך מתגעגעת, נכון לא יהיו יותר שירים שלך ונכון לא נראה אותך מתבגר וגדל עוד.. 

אני רק מוקירה תודה על כל רגע ורגע שהיית חיי, על השירים שלך, החיוך הצחוק והבכי שבכיתי איתך, שהתרגשתי איתך ושנשברתי ביחד עם כולם כשהלכת.. הייתי שם במקום הזיכרון שלך אם היית יודע כמה אהבה נותנים לך כמה בוכים ומתגעגעים נזכרים ומתגעגעים? 

אתה בטח לא תיארת לעצמך את כל האהבה הזאת אליך והתמיכה ששייני מקבלים בחיבוק חם ואוהב מכולם..

כולנו תומכים בהם ועומדים לצידם... אני בטוחה שאתה רואה את מלמעלה ומחייך היום זו השנה שלך השנה הזאת עברה כל כך מהר 

שלא הספקתי אפילו להגיד לך שלום לפני שחזרתי לארץ תכננתי כשאחזור לקוריאה אני אלך להופעה של שייני והראה אותך אבל שינית לי את כל התוכניות שתכננתי ולא אני לא כועסת ולא עצובה אני בסך הכל מתגעגעת וזה אני בסדר להתגעגע אתה תמיד תיהיה חלק ממני ומחיי אני מודה על שהייתה לי את הזכות להכיר אותך בבכי בצחוק הייתה לי את הזכות להתרגש איתך יחד

תודה לך על מי שאתה ועל מי שהיית בשבילי My Angel

נכתב על ידי , 18/12/2018 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

5,656
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למצחיקה מלידה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מצחיקה מלידה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)